تفاوت تفکرات عصر صنعتی و عصر اطلاعات

ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «بازآفرینی نظام بانکی در عصر ارتباطات نوین» در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


محورهای این همایش نیز به شرح زیر مشخص شد:


ابعاد سیاستی و نهادی؛ نقش و جایگاه شبکه بانکی؛ زیرساخت‌های فناوری اطلاعات؛ الزامات بین‌المللی و مدل‌های نوظهور از محورهای ششمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.

در بخش ابعاد سیاستی و نهادی به موضوعات نقش و جایگاه بانک مرکزی، نظام اطلاعاتی بانک‌ها، قوانین و مقررات موردنیاز، بازمهندسی نظام پرداخت و بانکداری الکترونیک کشور و استانداردسازی فرآیندهای بانکی پرداخته خواهد شد.

در محور نقش و جایگاه شبکه بانکی به موضوعات پرداخته خواهد شد که ازجمله آن‌ها نقش بانک‌ها در مواجهه با مدل‌های کسب‌وکار نوظهور؛ هوشمند سازی عملیات و خدمات بانکی؛ هم‌افزایی یا واگرایی ذی‌نفعان؛ تبیین جایگاه شرکای تجاری نوظهور؛ مسئولیت اجتماعی در بانکداری؛ مدل‌های مطلوب کسب‌وکار PSPها؛ بازتعریف ساختار مدیریتی و نیروی انسانی در بانک‌ها؛ بازطراحی الگوهای مدیریتی و شیوه‌های اعتبارسنجی مشتریان و غیره هستند.


هوشمند سازی سیستم‌های امنیتی؛ طراحی پلتفرم‌های جدید پرداخت؛ سخت‌افزار و شبکه و شبکه‌های مخابراتی و اپراتورها موضوعات محور زیرساخت‌های فناوری اطلاعات این همایش هستند.


🏛کانال علوم بانکی🏛

https://telegram.me/joinchat/A90HlTvKhMEmYuNEqpoISw