این حوزه نسبت به برقراری ارتباط مستمر با کلیه شعب، برنامه‌ریزی و هدایت شعب جهت سپرده‌پذیری، بررسی و نظارت بر عملکرد ابزارهای پرداخت الکترونیک، راهبری پروژه سپرده‌پذیری حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، ارائه خدمات اعتباری و تسهیلات، بررسی وضعیت منابع و مصارف، مطالبات و ریسک‌های اعتباری شعب و ارزیابی عملکرد آنها، فروش حضوری خدمات بانک به اشخاص و شرکت‌ها، شناسایی بازار و تحلیل وضعیت محصولات و خدمات رقبا، ارائه خدمات بیمه برای سپرده‌گذاران و رتبه‌بندی آنها، ارائه خدمات صدور و شخصی‌سازی انوع کارت‌های نقدی، هدیه، اعتباری و بن کارت برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها به همراه ارائه خدمات ابزارهای پرداخت الکترونیکی به آنان اقدام می‌نماید.

از اهداف بانکداری خرد ایجاد نوآوری در انواع محصولات و خدمات بانکی و ایجاد تمایز در نحوه ارائه آنها همزمان با افزایش سرعت، دقت و کیفیت به مشتریان می‌باشد.