وی درباره اینکه چگونه این رانت بانک به برادر جهانگیری رسیده گفت: این را با چه رانتی گرفته است؟ با رانت رفاقت با آقای مشایی گرفته است، از کجا این را آورد؟ آن روزی که قرآن را با آن شرایط نادرست آوردند با آن ساز و دهل، که صدای همه ملت در آمد چه کسی استعفا داد و گفت گردن من است و گردن مشایی نیست، آن فرد برادر آقای جهانگیری بود.

زاکانی تصریح کرد: مزد او بانکی شد که چندین هزار میلیارد سرمایه دارد، من نمی دانم او چگونه می تواند در تلویزیون صحبت کند و مناظره کند، همه سند ها و عددهایش هست، چرا رویشان می شود با مردم اینگونه صحبت کنند؟حرف که می زنند ما مبهوت می شویم که چگونه رویشان می شود با مردم حرف بزنند.لینک خبر

همین سایت ادامه داد؛ با نگاهی به سابقه تاسیس بانک گردشگری می توان دریافت که در سال ۸۸ شرکت سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران مشهور به سمگا با سرمایه ۲۰ میلیارد تومان به ثبت رسیده و تأسیس شد و ظرف مدت کوتاهی توانست ۶ شرکت اقماری بزرگ تأسیس کند. یکی از شرکت‌های مولود سمگا، بانک جدیدالتأسیس «گردشگری» بود که در بدو تولد، سرمایه آن از ۲۰۰ میلیارد به ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده‌است.

این در حالی است که اسفندیار رحیم مشایی و حمید بقایی جزو اولین سهامداران شرکت سمگا بوده اند و مدیر عامل این شرکت، مهدی جهانگیری، معاون سابق مشایی در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

این در حالی است که چندی پیش مهدی جهانگیری بازداشت شده بود.

در کنار این موضوع امسال تغییرات پی در پی در حوزه مدیر عاملی این بانک رخ داده است.سفری مدیر عامل فعلی یکبار از این بانک رفت و «خسرو خواجه حسنی» به جای وی آمد اما دوباره وی به یک موسسه رفت و سفری بازهم مدیر عامل شد!

تغییرات مدیریتی در سطح روابط عمومی نیز در سکوت کامل خبری رخ داده و مهدی اسدی مدیر پیشین روابط عمومی این بانک به گروه مالی گردشگری نقل مکان کرده و به جای وی خانم برنجی مسوولیت روابط عمومی بانک را پذیرفته است البته در سکوت خبری!

این در حالی است که نماد این بانک 17 ماه است که در بورس بسته شده است.