لـله گانی در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های نوین در عرصه خدمات بانکی گفت: «امروزه استفاده از خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید در فعالیت‌های بانکی به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل‌شده است و در این راستا در بانک صادرات ایران توسعه کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده‌ایم.»

Sader-VT-m-index-d-way2pay-94-03-09

وی افزود: «رویکرد ما در توسعه خدمات نوین کاهش مراجعه حضوری هم‌وطنان، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری مشتریان و خلق حداکثر ارزش‌افزوده بیشتر برای آن‌هاست.»

.

اولین خودبانک بانک صادرات

 مدیرعامل یادآور شد: «در نظر است تا هرماه از یک خدمات الکترونیکی جدید رونمایی گردد در این راستا بانک همگام با پیشرفت‌های نوین الکترونیکی با مستقر نمودن اولین دستگاه خود بانک یا همان Virtual Teller Machine در شعبه۲۳۹ جمهوری، خدمات شعبه را به‌طور ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته به مشتریان ارائه خواهد نمود.»

Sader-VT-m-index-c-way2pay-94-03-09 Sader-VT-m-index-b-way2pay-94-03-09

وی تصریح کرد: «مشتریان به‌منظور بهره‌مندی از خدمات این دستگاه می‌توانند با استفاده از یک ارتباط ویدیویی با تحویلداری که در مرکز مستقر است ارتباط برقرار کنند و از خدماتی همچون افتتاح سپرده، صدور کارت به‌صورت آنی، ارائه صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیلات انتقال وجه ساتنا و پایا، درخواست دسته‌چک، دریافت و پرداخت وجه نقد و … برخوردار گردند.»

دستگاه‌ها VTM در چند سال اخیر از سوی بانک‌های معتبر جهانی بکار گرفته شده و نحوه کار و فعالیت آن‌ها به‌گونه‌ای است که مشتریان احساس می‌کنند یک باجه مجازی اختصاصی دارند. با امکانات ایجاد شده مشتریان می‌توانند به‌صورت مستقیم با تحویلدار بانک تعامل داشته باشند و از خدمات متنوع بانکی بهره‌مند شوند.