• پاسخگویی و مشاوره
  • افتتاح حساب
  • صدور و تحویل ابزار برداشت
  • واریز و برداشت
  • دریافت و وصول چک
  • رزرو صندوق اجاره‌ای
  • صدور چک تضمین‌شده و رمزدار
  • خریدوفروش اوراق بهادار
  • صدور ضمانت‌نامه ریالی
  • درخواست تسهیلات
  • صدور کارت هدیه
  • فعال‌سازی همراه بانک

بانک ملی ایران در این طرح رابط‌های بانک در «بانک آفیسر» را از میان نیروهای نخبه و توانمند خود انتخاب کرده و دوره‌های آموزشی فنی برای آنها تدارک دیده است.

این نیروها به‌عنوان رابط میان شعبه و مشتری موظف‌اند تمام نیازهای مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امورات بانکی را انجام دهند. همچنین این کارمندان موظف‌اند اطلاعات و کمک‌های لازم را در اختیار مشتری بگذارند و درصورتی‌که به اقدامات بیشتری دراین‌باره نیاز باشد، از همکاران شعبه کمک بگیرند.

ارتباط میان مشتریان و بانک آفیسر از طریق پیام‌رسان بله انجام می‌شود. در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری می‌تواند به نحوه خدمت‌رسانی «کارمند بانک» امتیاز بدهد.