- پاسخگویی و مشاوره
- افتتاح حساب
- صدور و تحویل ابزار برداشت
- واریز و برداشت
- دریافت و وصول چک
- رزرو صندوق اجارهای
- صدور چک تضمینشده و رمزدار
- خریدوفروش اوراق بهادار
- صدور ضمانتنامه ریالی
- درخواست تسهیلات
- صدور کارت هدیه
- فعالسازی همراه بانک
بانک ملی ایران در این طرح رابطهای بانک در «بانک آفیسر» را از میان نیروهای نخبه و توانمند خود انتخاب کرده و دورههای آموزشی فنی برای آنها تدارک دیده است.
این نیروها بهعنوان رابط میان شعبه و مشتری موظفاند تمام نیازهای مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امورات بانکی را انجام دهند. همچنین این کارمندان موظفاند اطلاعات و کمکهای لازم را در اختیار مشتری بگذارند و درصورتیکه به اقدامات بیشتری دراینباره نیاز باشد، از همکاران شعبه کمک بگیرند.
ارتباط میان مشتریان و بانک آفیسر از طریق پیامرسان بله انجام میشود. در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری میتواند به نحوه خدمترسانی «کارمند بانک» امتیاز بدهد.