🔰 این بانک برای دسترسی آسان مشتریان به شعب  بانک هایش امکاناتی مانند سطوح شیب دار و آسانسور مخصوص حمل ویلچر، باجه های کوتاه، اتاقک و باجه های دارای سمعک قابل حمل، و پیشخوان های قابل دسترس برای افراد با ویلچر را تعبیه کرده و حتی وبسایت این  بانک نیز طوری طراحی شده که افراد ناتوان جسمی به سادگی از آن استفاده کنند.

🔰 برای افرادی که در استفاده از کارت های بانکی با ورود رمز مشکل دارند یا رمز ورود در خاطرشان نمی ماند، یک سری تراشه ی امضا ارائه کرده است که در هنگام پرداخت با کارت بانکی در فروشگاه ها از آن استفاده کنند و دیگر  نیازی به ورود رمز نباشد. همچنین این بانک برای افرادی که در نوشتن چک مشکل دارند نمونه چک هایی ارائه کرده که بخش های  مورد نیاز پر کردن را  با هایلایت مشخص می کند و همچنین دارای دستورالعمل خط بریل در هر قسمت نیز هست.

🔰 در کمک به مشتریان نابینا و کم بینا خدمات بانکی اینترنتی و تلفنی در دسترس قرار گرفته اند. مثلا با تماس با شماره مخصوصی و وارد کردن دستورات، مشتریان می توانند با کارمندان و یا مشاورین بانکی ارتباط برقرار کنند. برای کمک به مشتریان کم شنوا و ناشنوا نیز تسهیلات نوشتاری minicom  مانند برنامه مشهور (Ms-DOS)  فراهم شده است.

🔰 دستگاه خودپرداز صوتی این بانک دارای هدفون هایی است که برای مشتریان کم بینا و نابینا طراحی شده اند و خدماتی مانند وارد کردن رمز عبور، اعلام مانده حساب، برداشت وجه نقد، تغییر رمز عبور را از طریق فرمان صوتی انجام می دهد. حتی در جاهایی که ممکن بوده دستگاه های خودپرداز به نحوی قرار گرفته اند که برای افراد با ویلچر قابل استفاده باشند.