برای اولین بار می­خواهید از باجه ایرانسل استفاده نمایید؟

کافیست پس از شماره گیری #۱۰۰* و اتصال به باجه ایرانسل، یکی از سه ارائه دهنده خدمات پرداخت و بانکداری را به دلخواه خود انتخاب نموده و پس از آن مراحل ثبت نام را طبق دستور العملی که روی تلفن همراهتان ارائه می­شود، تکمیل نمایید. برای استفاده از این سیستم به رمز دوم کارت بانکی خود نیاز دارید که از دستگاه خودپرداز بانک خودتان قابل دریافت است.

چرا باید از خدمات باجه ایرانسل استفاده کنم؟

  • شارژ را گران نمی خرید
  • دیگر دشواری وارد نمودن کد طولانی شارژ را تجربه نخواهید کرد
  • برای استفاده از این سرویس، نیاز به نصب هیچ نرم افزار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیشفرض گوشی تلفن همراه وجود ندارد
  • تمامی گوشی‌های تلفن همراه از قدیمی‌ترین تا پیشرفته‌ترین مدل، قابلیت بهره‌مندی از این خدمات را دارا می‌باشند
  • سرویس به طور کامل رایگان است
  • امکان فعال­سازی شارژ خودکار روی سیم­کارتتان را خواهید داشت
  • می توانید چندین کارت بانکی خود را به یک سیم کارت متصل نمایید
  • برای استفاده، به هیچ وجه نیازی به مراجعه به بانک و یا اتصال به اینترنت نخواهید داشت

همکاران ایرانسل در ارائه این سرویس

خدمات «باجه ایرانسل» در حال حاضر با همکاری مجموعه های زیر ارائه می­شود که در آینده نزدیک بر تعداد این همکاران افزوده خواهد شد. لازم به ذکر است که نحوه ارائه سرویس پرداخت و بانکداری هر یک از این همکاران با یکدیگر متفاوت است و مشترکان بنا به دلخواه خود می­توانند از این سه درگاه استفاده نمایند.


فهرست و شماره مراکز تماس همکاران ایرانسل:

  • بانک پاسارگاد (فناپ): 89517-021
  • شرکت آسان پرداخت (آپ): 83333-021
  • همراه بانک ملت: پشتیبانی تهران 1556؛ پشتیبانی شهرستان ها 82488-021
  • بانک سامان: 84080-021
  • همراه بانک پارسیان: 2318-021
  • شرکت رایانمهر : 89710-021 (eCharge.ir)
  • سامانه پرداخت 770: 23516000-021
  • سامانه هفت هشتاد: 64004-021
  • بانک انصار: 33441440-021؛ 33441470-021
  • بانک مسکن

تراکنش شما با خطا مواجه شده است و نیاز به پشتیبانی دارید؟

با مرکز تماس مجموعۀ همکار ایرانسل که تراکنش شما در درگاه آن با خطا مواجه شده تماس حاصل نمایید. به عنوان مثال، در صورتی که شما پس از اتصال به باجه، بانک پاسارگاد را به عنوان ارائه دهنده خدمات خود انتخاب نموده­اید و تراکنش شما با مشکل مواجه شده است، با مرکز تماس بانک پاسارگاد تماس حاصل کنید.