خاتونی گفت: در سال های گذشته نخبگان و شرکت های دانش بنیانی را پیدا کردیم که حامی مالی نداشتند ولی دوست دارند دیده شوند و خدمات رسانی داشته باشند از آن حمایت کرده ایم. معاون فناوری بانک ملی ایران ادامه داد: امروز نرم افزار پیام رسان بله بدون تبلیغات ۶۰۰ هزار کاربر دارد؛ هر فردی بتواند به شرایطی برسد که خدمت خاصی را در جامعه ارایه دهد، ما از آن حمایت می کنیم.

عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران اعلام کرد که سقف مبلغ کارت به کارت در بله مانند شبکه شتاب است. خاتونی در پاسخ به ایبِنا گفت در روز بین ۲۰ تا ۳۰ هزار تراکنش مالی در نرم افزار بله با حجم ۱۰ میلیارد تومان انجام می شود.

وی برنامه بانک ملی را در بازه زمانی ۶ تا ۹ ماهه آینده انجام ۱۰ درصد از تراکنش های بانک ملی بر روی بله عنوان کرد. عضو هیات مدیره بانک ملی خاطرنشان کرد که اجرای این برنامه نیاز به اعتماد مردم به بله، افزایش تعداد کاربرها و همچنین شکل گرفتن کسب و کارها بر روی این پیام رسان دارد.

به گفته خاتونی، در حال حاضر ۱۳ بانک از جمله ملی، کشاورزی، پست بانک، ملت، سرمایه، شهر، دی، انصار ، تجارت و ... با بله همکاری می کنند.

<